Pofdesignshop.fi | Giitu Shop Oy
Yleiset käyttöehdot pofdesignshop.fi verkkokaupassa, Giitu Shop Oy:n verkkopalvelussa.
Yleistä
Tästä www.pofdesignshop.fi sivustosta vastaa Giitu Shop Oy 2961838-1
- pofdesignshop.fi verkkokauppa on tarkoitettu yli 15-vuotiaille asiakkaille. Alle 18-vuotias voi tehdä huoltajansa luvalla verkkokaupastamme luotottomia ostoksia.
- Myös yritykset voivat käyttää pofdesignshop.fi palveluja, kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus ei koske heitä.
- Hyväksyt yleiset ehdot ja vakuutat antamasi tiedot oikeiksi tilaamalla tuotteitamme, rekisteröitymällä tai käyttämällä tiettyjä sivustomme palveluja.
Giitu Shop Oy yrityksellä on oikeus muuttaa verkkokaupassa esiintyviä hintoja, toimituskuluja sekä laskutusehtoja.
Yhteystiedot
Asiakaspalvelu
puh +358 40 718 3166 Puhelun hinta 0,044 € / min.
Avoinna arkisin 10 -15 Sähköpostiosoite info@pofdesignshop.fi
Osoite
Giitu Shop Oy
Nuutisarankatu 35
33900 Tampere
Y-Tunnus 2961838-1
Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteessa www.pofdesignshop.fi ostoskorin kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin. Verkkokaupan kori ei ole varaava.
Hinnat
Pidätämme oikeuden muuttaa hintoja ja tarjouksia. Kaikki hinnat on ilmoitettu sitoumuksetta ja Giitu Shop Oy pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin sekä varaa oikeuden kaupan purkamiseen/peruuttamiseen hinnoitteluvirheen johdosta. Giitu Shop Oy pidättää oikeuden tilauksen perumiseen selvän hintavirheen ollessa kyseessä. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan verkkokaupassamme sitä, että tuotteen hinta poikkeaa selvästä ja merkittävästi tuotteen oikeasta hinnasta. Poikkeamalla tarkoitetaan esimerkiksi tuotteen hinnan olevan 0,00 euroa tai tuotteen hinta poikkeaa selvästi yleisestä hintatasosta, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän hintatiedon olevan virheellinen.
Pidätämme oikeuden peruuttaa kauppa, mikäli tilaamaasi tuotetta ei voida toimittaa tai toisella vastaavalla tuotteella korvata. Korvaavista tuotteista on asiakaspalvelumme yhteydessä asiakkaaseen sähköpostitse.
Verkkokaupan hinnat ilmoitetaan euroissa (€) ja hintoihin sisältyy arvonlisävero 24%. Riippumattomat muutokset, kuten raaka-ainehintojen, arvonlisäveron, valuuttakurssien tai muiden julkisten maksujen muutokset voivat nostaa tuotteiden hintoja.
Tuotteiden hinnat eivät sisällä toimituskuluja.
Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut.
Nouto Postista / automaattiin – Postipaketti. 7,90€/toimitus
Posti kotipaketti ovelle 19,90 – 29,90€/toimitus
Posti rahti, kuljetus asuntoon sisälle 49€/toimitus
Posti rahti, isot tuotteet kuljetus asuntoon sisälle 99€/toimitus
Käytämme toimituksissa Postin palveluja ja noutopaikka määräytyy sen mukaisesti.
Tilaukset toimitetaan haluttuun osoitteeseen tilauksella ilmoitetuilla toimituskuluilla. Mikäli haluat tilata tuotteita Ahvenanmaalle, saaristo-alueille tai ulkomaille ota yhteyttä asiakaspalveluun info@pofdesignshop.fi asiakaspalvelumme varmistaa onko tilaaminen mahdollista ja aiheutuuko tästä lisäkuluja.
Kotiinkuljetuspalvelu koskee vain Manner-Suomen osoitteita, joihin on kiinteä tieyhteys.
Jos lähetys palautuu noutamattomana ja se joudutaan lähettämään uudestaan asiakkaalle, veloitetaan toimituksesta hinnaston mukainen toimituskohtainen lähetysmaksu.
Alennus- ja tarjouskoodit
Pofdesignshop.fi tarjoaa välillä alennuksia ja tarjouksia alennuskoodeilla tai ilman koodia. Tarjouskoodit ovat normaalisti voimassa vain 1 kerran/asiakas, käytön jälkeen koodi ei välttämättä enää toimi, ellei kyseessä ole aikaan tai yhteistyökumppanuuteen rajoitettu tarjouskoodi. Tarjouskoodien voimassaoloajat kuitenkin päättyvät ja pofdesignshop.fi ei vastaa tarjouskoodeista tai alennuksista, joita on luvattu ulkoisten yritysten sivuilla.
Tuotteiden toimitus
Toimitamme tilauksia Suomeen. Käsittelemme lähtevät tilaukset arkipäivisin ja varastostamme heti löytyvät tuotteet lähtevät keskimäärin 3-5 arkipäivän sisällä tilauksesta. Mikäli tilauksella on useampia toimitusaikoja sisältäviä tuotteita, pyrimme toimittamaan lähetyksen yhdellä toimituksella. Normaali toimitusaika on noin 5 arkipäivää toimitustavasta riippuen. Tehdastoimituksissa toimitusaika tilauksesta toimitukseen on noin 5 viikkoa. Jos tilauksesi toimitetaan useampana lähetyksenä, maksat vain yhdet toimituskulut. Pakettia säilytetään Postin noutopisteessä saapumisilmoituksessa ilmoitetun ajan paketin saapumisesta. Mikäli et itse pääse noutamaan pakettiasi, allekirjoita valtakirja, jolla voit valtuuttaa toisen henkilön noutamaan paketin puolestasi. Henkilöllisyys on todistettava aina pakettia noudettaessa.
Kun olet vastaanottanut tavaran, pidä se olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä kunnes olet päättänyt pitää tavaran.
Sopimuksen sitovuus
Osapuolia sitova sopimus syntyy, kun Giitu Shop Oy on lähettänyt asiakkaalle erillisen tilausvahvistuksen asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen.
Giitu Shop Oy:llä on oikeus yksittäisissä tapauksissa hylätä asiakkaan tilaus, emme takaa verkkokaupan tuotteiden saatavuutta kaikissa tilanteissa.
Emme myös vastaa verkkopalvelusta ostetun tuotteen soveltuvuudesta tai tuotteen käyttötarkoituksesta asiakkaalle.
Maksutavat
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: verkkopankit, luottokortit, Collector lasku ja jousto.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminen. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com
Walley ja Collector Lasku/Osamaksu -palvelulla voit maksaa ostoksiasi jopa 5000 €:n saakka. Collector Laskulle saat korotonta* maksuaikaa aina vähintään 30 päivää ja jopa 60 päivää.
Valitessasi Walley ja Collector Lasku/Osamaksun, saat tilaamasi tuotteet aina kotiin ennen niiden maksamista. Tämä tuo joustavuutta sekä turvallisuutta vaihtojen ja palautusten käsittelyyn.
Walley ja Collector Lasku/Osamaksua voi käyttää henkilö, joka on täyttänyt 18 vuotta ja jolla on moitteettomat luottotiedot. Teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä 1,6 % kuukausikorko viivästyneeltä ajalta.
Saatte täydelliset Collector Lasku/Osamaksun ehdot seuraavista linkeistä:
Tarkempi palvelukuvaus
Yleiset lasku- ja tililuottoehdot
Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot
Luotonantajana toimii Collector Bank AB.
Giitu.fi verkkokauppa käyttää suojattua yhteyttä.
Peruutus- ja palautusoikeus
Peruutusoikeus on 14pv tavaran vastaanottamisesta.
Kaupan peruutuksessa on aina otettava mahdollisimman pikaisesti yhteyttä pofdesignshop.fi asiakaspalveluun. Toimi alla olevan ohjeen mukaisesti.
Mikäli haluat peruuttaa tilauksen eikä se ole ehtinyt lähteä vielä kuljetukseen, koko tilauksen peruutus onnistuu.
Lähetä tilausvahvistuksesi sähköpostitse info@pofdesignshop.fi ja ilmoittamalla peruuttavasi tilauksen. Lisää viestin aiheeksi kaupanperuutus, sukunimesi ja päivämäärä
Mikäli toimitus on jo lähtenyt, lähetys tulee noutaa tai vastaanottaa normaalisti.
Lähetyksen noutamatta jättäminen ei tarkoita kaupan peruutusta.
Noutamatonta lähetystä/palautusta vastaava hinnaston mukainen summa vähennetään sovitun kaupanperuutuksen loppusummasta.
Noutamaton lähetys/palautus (Postipaketti) 7,90€/toimitus
Noutamaton lähetys/palautus (Posti kotipaketti) 19,90€/toimitus
Noutamaton lähetys/palautus (Posti rahti)
veloitetaan todellisen rahtikulun mukaisesti, joka on vähintään 49€/toimitus
Tuote tulee palauttaa välittömästi tilauksen peruuttamisen jälkeen.
Sovitut palautukset
Kun olet sopinut asiakaspalvelun kanssa palautuksesta toimi seuraavasti.
Palautettava tuote tulee olla pakattu huolellisesti ja käytettävä mahdollisuuksien mukaan alkuperäispakkausta. Saat asiakaspalvelustamme palautukselle sopimusnumeron, joka täytyy merkitä näkyvästi pakkaukseen ylimääräisten kulujen välttämiseksi!
Jos olet päättänyt tavaran käyttöönoton jälkeen peruuttaa sopimuksen, on teidän vastattava sen arvon alentumisesta. Tavaraa ei katsota otetuksi käyttöön, jos kuluttaja on käsitellyt tavaraa vain siten kuin on tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi.
Kun palautettava tuote on saapunut Giitu Shop Oy varastolle ja tuote on tarkistettu vastaavan palautusehtoja, suoritetaan rahanpalautus.
Tuotetta ei voi palauttaa, jos siitä on tuotetiedoissa erikseen ilmoitettu tai se kuuluu seuraaviin poikkeuksiin.
Poikkeukset
Hygieniatuotteilla ei ole peruutus- tai palautusoikeutta ja sellaiseksi katsotaan mm. tyynyt, peitot, saippuat, käyttöönotetut astiat jne. Räätälöidyillä mittatilaustuotteilla, jotka myydään erikoistilauksesta joko verkkokaupan tai sen projektimyynnin kautta ei ole peruutus- palautusoikeutta ellei siitä ole erikseen tilausvaiheessa sovittu.
Elinkeinoharjoittajalle myydyillä tuotteilla ei ole peruutus- tai palautusoikeutta.
Rahanpalautus
Rahanpalautukset suoritamme takaisin 14 pv:n aikana kun palautus on hyväksytty ja tuote on palautunut Giitu Shop Oy verkkokaupan varastoon ja se on tarkistettu vastaavan palautuksenehtoja. Rahanpalautus suoritetaan takaisin, sillä maksutavalla kun asiakas on sen maksanut tai muutoin mikä on nimenomaisesti asiakkaan kanssa sovittu.
Rahanpalautuksessa on huomioitu peruutuksesta aiheutuneet todelliset kulut ja mahdollinen arvonalentuminen.
Tuotevirhe tai kuljetusvahinko
Mikäli ostamassasi tuotteessa on virhe, ole silloin yhteydessä Giitu.fi asiakaspalveluun info@pofdesignshop.fi
Ilmoita havaitsemastasi virheestä mahdollisimman pikaisesti. Kerro sanallisesti mikä on vikana. Kerro myös yhteystietosi ja mikäli sinulla on ratkaisu virheen korjaamiseksi, kerro se ilmoituksessasi. Liitä kuvat yleiskuva (näkyy koko tuote), lähikuva viasta ja mahdollisesti valmistenumero sähköposti-ilmoitukseen. Käsittelemme asiat tapauskohtaisesti.
Mikäli tuote on vioittunut kuljetuksessa, kirjaa siitä tieto vastaanottoilmoitukseen. Ilmoita vahingosta meille sähköpostitse ja liitä sähköpostin mukaan yleiskuva viasta. Käsittelemme kuljetusvahingot myös tapauskohtaisesti.
Ylivoimainen este (Force majeure)
www.pofdesignshop.fi (Giitu Shop Oy) ei vastaa ylivoimaisen esteen tai ulkoisen tekijän aiheuttamista viivästyksistä tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.
Jos tätä sopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistua osapuolten välillä itsenäisesti, saa kuluttaja saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Kiitos
Päivitetty 2.3.2021 (Sisustuskellari)
Päivitetty 31.3.2021 (asiakaspalvelun sähköpostiosoite)
Päivitetty 22.4.2021 (verkkotunnus)